Bespreek je idee!

Cortina social media campagne #sleurterreur

 

WAT

Met de lancering van Cortina’s nieuwste e-bike, de Cortina E-Blau, kon men zich opgeven om één dag uit de sleur gehaald te worden én maakte men kans op een nieuwe Cortina E-Blau. De winnaars zijn ondertussen bekend: Karlijn en Yvonne! Karlijn gaf haar zus Yvonne op, omdat zij lang in een verbouwing heeft gezeten. Om alle frustratie eruit te halen, wilden zij graag samen een auto slopen. Zo gezegd, zo gedaan: zie de video voor het resultaat.

  • Opdrachtgever: Doop/Cortina
  • Type productie: Social media campagne
  • Presentatie: Michael de Roos
  • Regie & concept – Adriaan de Koning
  • Camera – Timo Verhoofstad & Luc Schraauwers
  • Edit – Levi van Urk
  • Productie – Maryn Kooter

WIE

De social media campagne is een samenwerking met creative agency Doop voor Cortina. Doop was verantwoordelijk voor de marketingstrategie en CineDoc voor de videoproductie. Van het script, samenstellen van het team, casten van de presentator tot montage. 

HET RESULTAAT

Dit was een geweldige productie om te realiseren! Een creatief concept, waarbij sfeer, humor, persoonlijk contact en oog voor detail belangrijk waren. Een hele leuke samenwerking en resultaat waar de klant blij mee is, bekijk het resultaat zelf!

Benieuwd wat CineDoc voor jou kan betekenen?

Plan een gratis brainstorm in!

Brainstorm aanvragen
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google
BESPREEK JE IDEE!