Cortina social media campagne #sleurterreur
WAT
Met de lancering van Cortina’s nieuwste e-bike, de Cortina E-Blau, kon men zich opgeven om één dag uit de sleur gehaald te worden én maakte men kans op een nieuwe Cortina E-Blau. De winnaars zijn ondertussen bekend: Karlijn en Yvonne! Karlijn gaf haar zus Yvonne op, omdat zij lang in een verbouwing heeft gezeten. Om alle frustratie eruit te halen, wilden zij graag samen een auto slopen. Zo gezegd, zo gedaan: zie de video voor het resultaat.
-
Opdrachtgever: Doop/Cortina
-
Type productie: Social media campagne
-
Presentatie: Michael de Roos
-
Regie & concept – Adriaan de Koning
-
Camera – Timo Verhoofstad & Luc Schraauwers
-
Edit – Levi van Urk
-
Productie – Maryn Kooter
WIE
De social media campagne is een samenwerking met creative agency Doop voor Cortina. Doop was verantwoordelijk voor de marketingstrategie en CineDoc voor de videoproductie. Van het script, samenstellen van het team, casten van de presentator tot montage.






HET RESULTAAT
Dit was een geweldige productie om te realiseren! Een creatief concept, waarbij sfeer, humor, persoonlijk contact en oog voor detail belangrijk waren. Een hele leuke samenwerking en resultaat waar de klant blij mee is, bekijk het resultaat zelf!



